RENAULT
PRO+ SPECIALIST
GØR LIVET OG ØKONOMIEN BEDRE FOR DIN VIRKSOMHED
Når din varebil er til service eller ikke kan køre på det tispunkt, hvor I har brug for den, koster det på bundlinjen. Dette problem gør vi op med som Renault Pro+ forhandler og værksted. Renault Pro+ indbefatter udvidede åbningstider på værkstedet, diagnose inden for en time uden forudgående tidsbestilling, samt service/reperation inden for 8 timer uden forudgående tidsbestilling.
RÅDGIVNING
Hos Dahl Pedersen A/S møder du fagfok, som ikke blot kender Renaults varebiler, men som også kender din branche. Derfor får du altid en ærlig og kompetent behandling.
Når du er Pro+ kunde, får du ekstra opmærksomhed, når du har brug for det. Dette løfte handler eksempelvis om, at du som erhvervskunde skal kunne få et tilbud på en ny varebil med specialopbygning inden for 48 timer.
1. Indretning og opbygning
2. Finansieringstilbud
3. Teknisk rådgivning
PROFESSIONEL
Som Renault Pro+ forhandler er vi 100% fokuseret på at supportere dig som professionel varebilskunde fra første kontakt. Vi har optimeret vores faciliteter til varebiler, og vores dedikerede medarbejdere kan tilbyde dig en uforlignelig kompetence, der giver dig store fordele - både i købsprocessen og når du og dine varebiler skal serviceres i hverdagen.
Som Europas største varebilsmærke er Renault et naturligt valg for de professionelle. Vores modelprogram står i dag stærkere end nogensinde!
DEDIKERET TIL DIT BEHOV
For altid at være opdateret på hvad der sker i branchen, og hvordan mulighederne for opbygning udvikler sig, så har vi dedikeret personale, der udelukkende har fokus på erhvervskunder.
1. Særligt team af varebilssælgere
2. Specialiseret værkstedspersonale
3. Specifikt salgs- og eftermarkedsområde
14 ERHVERVS-KUNDELØFTER
1. Et modtagelsesområde forbeholdt erhvervskunder
2. Trænede sælgere og eftersalgskonsulenter specialiseret i varevogne
3. En omfattende fremvisning af varevogne, inklusiv specialbyggede modeller
4. Mulighed for prøvekørsel af varevogne selv uden aftale
5. Et overslag alt inklusive inden for 48 timer, selv for tilpasninger af bilen
6. Finansiering designet til at leve op til erhvervskunders behov
7. Præsentation af en eftersalgskonsulent, når bilen leveres
8. Udvidede åbningstider for erhvervskunder
9. Varetagelse af biler på op til 7 tons
10. Vurdering inden for en time
11. Servicering inden for 8 timer uden aftale
12. Detaljeret overslag for alle reparationer inklusiv ekspeditionstid inden for 4 timer
13. Klare forklaringer og transparent overslag før udførelse af arbejdsopgaver
14. En erstatningsbil i samme kategori hvis din bil er på værksted
MOBILITETSGARANTI
Det koster penge, når din bil holder stille. Derfor gør vi alt, vi kan for, at du igen skal blive kørende hurtigst muligt. Du kan altid kigge forbi, uden at du forudgående behøver at have bestilt tid. Om nødvendigt stiller vi en erstatningsbil til rådighed i samme klasse som den, du afleverer.
1. Udvidet åbningstider på værkstedet
2. Service inden for 8 timer uden tidsbestilling
3. Diagnose inden for 1 time
4. Erstatningsbil i samme klasse
TID TIL DIG
I Renault Pro+ erhvervscentrene har vi erhvervskonsulenter, som altid står klar til at hjælpe dig. Disse erhvervskonsulenter kender Renaults varebiler bedre end nogen andre. De er eksperter i opbygning, de kender modellerne og mulighederne, samt de har altid fokus på dig som erhvervskunde. Du kan pludselig få en ordre, som betyder, at du har brug for flere biler. En problemstilling der hurtigt kan løses hos din Renault Pro+:
1. Udstilling af komplet varebilsprogram
2. Prøvekørsel uden forudgående aftale
3. Skriftligt tilbud inden for 48 timer
DIREKTE KONTAKT MED MEKANIKEREN
Er du Pro+ kunde i Viborg eller Holstebro, så har vi tilknyttet mekanikere, der primært fokuserer på service og reparation af varebiler. Så har du brug for at tale med værkstedet, ringer du bare direkte til mekanikeren. Er du Pro+ kunde i Skive, kontakter du bare værkstedet, så sørger de for, at en specialist bliver sat til at servicere din bil.
PRO+ mekanikere er selv ansvarlige for følgende:
• Modtage bestilling / henvendelse
• Servicering og reparation
• Eventuel lånebil
• Aflevering af bil
Det betyder, at de er med dig gennem hele processen på værkstedet, hvilket optimerer effektivitet og kvalitet. Når der ikke skal videregives informationer til andre, reduceres risikoen for eventuelle misforståelser.
Viborg
Holstebro
I øjeblikket er Casper (værkfører) kontaktperson